Du Är Guld Värd!

Jag har legat i flera timmar nu och bara tänkt.. Mest gråtit.
Men det finns en kille som alltid finns där, en kille som alltid stöttar mig, en kille som håller det han lovat, även om han kan vara en riktig idiot ibland. Han är som en bror för mig, han är som en i familjen. Han har världens finaste utsida, fast han är nog nästan finare på insidan. Jag vill bara tacka honom för alla gånger som han ställt upp för mig, alla gånger han har stått där och försökt hjälpa mig. Han är guld värd! Jag älskar dig Gilbert Granöö, bror!
Jag har legat i flera timmar nu och bara tänkt.. Mest gråtit.
Men det finns en kille som alltid finns där, en kille som alltid stöttar mig, en kille som håller det han lovat, även om han kan vara en riktig idiot ibland. Han är som en bror för mig, han är som en i familjen. Han har världens finaste utsida, fast han är nog nästan finare på insidan. Jag vill bara tacka honom för alla gånger som han ställt upp för mig, alla gånger han har stått där och försökt hjälpa mig. Han är guld värd! Jag älskar dig Gilbert Granöö, bror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0