JESPER & NORA ÄR COOLA & VI GÄSTBLOGGAR PÅ ELINS BLOGG

TJENARE I TRUTTAN MUTTAN, nu är det såhära att Nora & Jesper gästbloggar på Elinpelins lilla bloggipoggi. Mihiih :$ Elin sitter och och duschar, hahah helt seriöst hon sitter.. M O N G O! Aja, vi bloggar hära nu iaf. Vi sitter & snackar om allt & ingenting jag & JEPPPPLER! Men aa idag så var jag och Elin har varit pån fotografering idag & varit modeller för en tidning. MAHAHAH. Jaja, jag åt en kork idag btw. Nej, eller asså nästan. Men jag åt faktiskt fisken i skolan, det är sjuuuukt. Som Julius alldeles nyss sa att det var hår i? Men det är bra Noris! Jag är stolt över mig. Bra Nora, bra. Jesper, han är konstig. Han säger att han ska åka till Kina & bräna upp sin hund där. Men man ba? Hallååå..? Fatta vad mycket du gör för din hund då.. Jag vet att han älskar sin hund mer en allt annat! Nej, nu säger han att han aldrig har rökt aldrig har druckit & aldrig brutit mot lagen. Duktig kille? Dagens skämt, mihihi. Aja han är fett knas. Men fan vad han lackar på sina hundar. Och han säger till mig att jag lackar på Elins tangentbord? Man baaaa, whuuut? Jag gör inte de. A, gud vad man har suttit & låsats le hela dagen. Nu måste jag gör miner, vänta lite... Så nu har jag gjort massa miner.. Nu känns det bra igen! I feeeeeeeeeel good, dundundudnudnundudn, i feeeeeeeeeel goooood! När jag och Elin kom hem så tränade vi låtar som vi ska sjunga i stadshustet man klassen nästa vecka. "Silver måne stjärnekrans, länge leve livet. Vackrare än någonstans, länge leve livet". "Bort allt vad oro gör, bort allt vad hjärtat kväljer, bäst att man väljer bland dessebuteljer, si mon sin gör". Skiter i om jag stavade fel. Alla är inte felfria liksom ;) Och fan vad jobbigt om man skulle vart det. "Down by the sally gaaaaaaardens, my love and i did stand. She past the sally gaaaaaaaaaaaaaaaardens, with her little snow white hand." Sen visade vi upp en dans för Elins familj & satt och snackade skit om hon som fota oss. Nu sitter jag och kollar på mina profilbilder, ahahha finns så många och gamla fjortisbilder nu som jag har rensat bort. HAHAH, lät som att jag sa att jag hade ränsat fisk. Nej, men nu kom jag på att tänka på en sak, kära kollegor. Elin är faktiskt ganska barbri aktig av sig. Hon är blond, lång, ger bitchblickar utan att hon ens märker det. Hon äääälskar uppmärksamhet, hon älskar rosa, hon älskar skönhetsgrejer & hon duschar jätte ofta. Och Elin har börjat kissa 24 / 7 WHAAATS DA FUCKING PROBLEM ?! Hon är också en helt normal människa, eller något.. Imsevismespindel, den låter är så sjukt ful & spindeln också. Nätet snackar dåligt om mig fett m ofta :'( sad story, or what? njaa.. Don't like the nätet på min dator, fuck you. Hahaha. Jag har börjat säga osv efter varje mening och i helt fel sammanhang? Tönt Nora, tönt.. Elin har fått en nässpray som man ska spraya i näsan så blir näsan "fräschare" hahaha dog när jag fick höra det! Och en sak! Drick inte Coca Cola efter du har tagigt en halstablett, ippp.. Nu har vi så hög musik så att jag inte hör att jag skriver! Party all night loooong.. We do it again! Babes, ni vill inte träffa oss på kvällarna, omg. River hela huset! Det är fest i hela huset ffs! Hela familjen Ejderskog dansar med oss, till och med skadade linus & skalbaggarna som är i Elins väggar! Juste, vi hade engelska läxan muntlig idag, buhuuhu :'( Men barbro är bäst & gav mig det som jag var allra bäst på :* Porch - Veranda ;) Och då säger hon "Can you make a sentens?" Och då sa jag "I sunbathing on my Potch" Och då sa hon "Can you spel it?" Då sa jag " P O R C H " Och Elin fick två ord, mahahaha! Men gullerumpan klarade det så bra. Nu går hon runt har i rummet med hennes "I love Italia" tröja & hennes rosa mjukisbyxor från abercrombi & fitch och nytvättat hår till moves like jagger, åhh min tvättbjörn! Ska själv snart också hoppa in i Elins dusch. Nu håller hon på att leta efter schemat! Haha & hon har tappat bort hennes biblioteksbok ifrån skolan, ahah, shit.. Så nu måste hon betala till skolan. Slarver! Sminksösen gjorde Elin till emofjortis idag! Hahaha, så jävla kul.. IMORGON ÄR DET FREDAG, MMMMMMMMMMMMMHMHMHHM. Men det är segaste skit dagen i skolan. Bajs, och Elin ska gå fucking tio minuter tidagare :'( dööööda mig dom tio minuterna! Elektropop för fan! 22:22 upp med bena!! Annars får ni dåligt sex liv.. :( Tur att man hann dra upp bena! Nu sa vi alldeles nyss puss till Elins mamma! Måste fixa mina ögonbryn i helgen också. Och shoppa typ. Eller så ska jag spara till mitt löshår. Jag sparar till mitt löshår! Har 600 :- sen så får jag 800 :- den tjugonde. Då kan jag använda sex hundra av dom! Då blir det 1400, sen får jag tre hundra för att jag sjöng i kyrkan också för fan! Då blir det ju 1700 :- OMG FUCKING GOD.. Jag saknar bara fem hundra till mitt löshör! Ska fråga min mamma snällt som fan om jag får fem hundra av henne, så drar vi & sätter i världens finaste löshår på mig, sen blir det i ochförsig ganska slitet! Men då får jag bara klippa till det lite & sen spara det! Men det här är bara så värt det tror jag! Och shit omg, Elin ska klippa sig så jävla snyggt! Skulle luuugnt gjort det om jag hade så långt hår som hon har! Fan vad snygg min party pingla kommer att bli. Men nu orkar jag inte skriva mer, käääääärlek & hat! Moahahaha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0