Tandställning

Förresten, kom och tänka på det där med ansökan till Stockholmsgruppen, som dom flesta kanske redan vet kommer jag få tandställning om bara några veckor, så jag funderar på om jag borde vänta med att skicka in ansökan. Eftersom man ska skicka in bilder med ansökan kanske jag borde skicka in bilder när jag har tandställning eftersom jag kommer se ut så framöver..
- vad tycker ni?
är ju lite lagom nervös för det här med tandställningen så behöver all support! Undra hur jag kommer se ut?


Kommentarer
Postat av: fridadalvik

Skicka in bilder nu och säg att du kommer få tandställning, inte för jag vet va stockholms gruppen är. Du kommer se ut som världens snyggaste människa änååååååååååååååååååååååååå! Älskar licky! <3

2011-09-07 @ 15:47:19
URL: http://ffridadalvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser skitbra ut, och det kan inte en tandställning eller nåt annat heller för den delen ändra på !

2011-09-07 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0